piątek, 6 października 2017

Informacja o przedszkolakach

Witajcie.
Znowu zmieniam plany ;D Dzieje się tak, bo mamy weekend i ja mam ten weekend wolny więc mogłabym się ewentualnie zabrać do pracy ;D Także zmieniam zdanie. Epilog pojawi się 11.10, a dzisiaj zapraszam Was do zapoznania się z moim pomysłem odnośnie przedszkolaków, gdyż nie będą one kontynuowane.


Wiem, że jest naprawdę spora liczba osób, które chciałyby przeczytać kolejną, ostatnią część Przedszkolaków. Pisałam do Suzy na gg. Niestety pododnie chyba jak większość już na nie nie wchodzi. Ja sama zajrzałam tam po raz pierwszy od 2 chyba lat. Także jej się nie dziwię.
Nie mniej, tym samym nie mam zgody na zakończenie tej historii... Przepraszam.
Ale!
Tak sobie myślałam i myślałam i wpadłam na pewien pomysł. Otóż, jeżeli chcecie to na wattpadzie założę książkę. Nie wiem jeszcze czy tytuł będzie taki sam, czy zamienię go minimalnie. Pomyślę. Fabuła będzie zmieniona. Bohaterowie też. Nie będzie tak, jak było tutaj. Zamieszczę fragment, o którym myślę od jakiegoś czasu w ramach zapowiedzi i będziecie mogli zdecydować, czy chcielibyście takie coś przeczytać, czy nie. Zakładać książkę i pisać, czy odpuścić. To Wasza decyzja. To już by było opowiadanie. A nie 4-częściowy shot. Nie mam wybranych jeszcze imion. Ogólnie nie wszystko jest dopracowane. Chodzi mi to po głowie, a że wszyscy pokochali przedszkolaków to postanowiłam Wam to zaproponować:

Zapowiedź!


- Dlaczego się szykujesz – spytał chłopiec swoją koleżankę, która zaczęła sprzątać zabawki, którymi się razem bawili.
- Bo zaraz przyjdzie po mnie siostra. Ona nie lubi Twojego brata i nie każe mi się z Tobą bawić. Boi się, że jesteś jak on – wyznała dziewczynka, spuszczając głowę. Wiedziała, że jej przyjaciel jest bardzo zżyty ze swoim o piętnaście lat starszym bratem. Ona ze siostrą też była.
- Ale mój brat jest fajny! – Krzyknął oburzony. Nigdy nie rozmawiał z nim na temat relacji, jaką posiada z siostrą dziewczynki, ale był pewny, że coś tu nie gra. Ktoś kłamie, bo jego brat nie był zły.
- Oni się nie lubią. Kłócą się. Ona płacze – szepnęła. Nie chciała powiedzieć za dużo. Obiecała siostrze. Nie rozumiała tego, co się dzieje. Ale widziała jak płacze. Siostra zastępowała jej rodziców, którzy często byli w pracy i nie mieli na nic czasu. Z tego powodu ich relacja była tak mocna. – Temu nie spotykamy się popołudniami. Ona unika miejsc, gdzie może być Twój brat – dodała.

- W takim razie musimy to zmienić! Wymyślę coś, obiecuję – zarzekł się chłopczyk, mając błysk w oku. Wtedy po dziewczynkę przyszła jej siostra. Wstał i przytulił przyjaciółkę – obiecuję – powtórzył – do jutra. – Westchnął i wrócił do zabawy, obmyślając plan działania.

I jak? Czekam na Wasze opinie i decyzje ;) Jeżeli będą one pozytywne to już przy epilogu podam Wam linka do opowiadania ;D


Epilog już niedługo! :D

Zatem do zobaczenia!
Życzę Wam wszystkiego dobrego!
Wasza Candy.

8 komentarzy:

  1. W sumie sama nie wiem :/
    Kocham tego OS'a tak mocno, ale chyba to właśnie jego pierwowzór miał taką magię ♥
    Wielka szkoda, że Suzzy zniknęła :'(
    Nie jestem pewna, czy bym to czytała, ale jeśli masz ochotę, to pisz! :D
    Zobaczę, czy mi się spodoba ♥
    PS Czekam z niecierpliwością na epilog *.*
    PAMIĘTAJ, MA BYĆ HAPPY END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie wiem :D
      Co do przedszkolaków, to właśnie dlatego się pytam ;) Nie mogę kończyć sama czegoś, co nie jest w pełni moje. Razem układałyśmy plan i nie zrealizuję go sama, bez zgody współautorki. Mogę napisać coś podobnego, mojego. Ale muszę wiedzieć, czy to ma sens. Również lubiłam te dzieciaczki, więc sama nie wiem, co zrobić. Mam masę pomysłów :D

      Usuń
  2. SUZZY, ODEZWIJ SIĘ, POWRÓĆ DO TEGO ŚWIATA!
    A tak na poważnie... Jak w końcu ogarnę siebie, mój telefon itd. i zacznę wreszcie czytać porządnie na Wattpadzie, to z wielką chęcią przeczytałabym kontynuację tej zapowiedzi/prologu...
    Jest trochę inaczej, inne imiona (zawsze najtrudniejsze dla mnie do przeskoczenia, ale rozumiem powód), ale myślę, że warto ^^
    Starałabym się czytać, naprawdę...
    Tak tylko zwrócę uwagę "nie każe mi się z Tobą bawić" - nie powinno być "nie pozwala mi się z Tobą bawić"/"zabrania mi się z Tobą bawić"?
    Pozdrawiam i jak podejmiesz decyzję, daj znać ;D
    Kasia xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Długo zastanawiałam się czy nie postawić na poprawna wersję ale przebywając z małym kuzynostwem zauważyłam, że dzieciaki bardzo często używają nieprawidłowego zwrotu. Temu jest "nie każe". ;D dziękuję za komentarz. Powiadomię, jak się zdecyduję. Buziaki :*

      Usuń
  3. Zapowiada się ciekawie❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł , przedszkolaki były super ♥️♥️♥️, ale nie można mieć wszystkiego , rozumiem powód i szanuje twoja decyzje. Z chęcią poczytam na Wattpadzie ta odświeżona wersje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chce przeczytać te odświeżoną wersje przedszkolaków 😍 Jestem bardzo ciekawa 💕 Tylko Hmm... Czy mogłabym podać swoja nazwę na Wattpadzie bo niestety nie znam 😥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną Candyyy141. Jak wrzuce tam przedszkolaki to na pewno podam link do wiadomości ;)

      Usuń

Obserwatorzy